czwartek, 23 października 2014

Od Neret'a


Wędrowałem ze Slei po lesie. Było już dość ciemno, cienie kładły się na mchu, krzakach i drzewach. Klacz szła wolno, nie śpiesząc się za bardzo. Ścisnąłem ją łydkami, by ją pogonić.
Wjechaliśmy na małą polankę. Z drzew wiśniowych spadały małe rumianie kwiatki. Zsiadłem z konia i przywiązałem go do drewnianej barierki mostku. Klacz mogła i się wypaść i się napić krystalicznej wody. Następnie zdjąłem jej siodło i położyłem je koło niskiego krzaka róży.
Usiadłem ciężko pod kwitnącym drzewem wiśni i zsunąłem z głowy toczek. Zamknąłem oczy i zacząłem rozmyślać.

~*~

Wtem usłyszałem skrzypienie butów na mchu.  Podniosłem się cicho i ostrożnie podszedłem
do miejsca, z którego dochodziły dźwięki. Jakaś dziewczyna szła w moją stronę.
-Eee... Kim jesteś? - Spytałem idąc w stronę nastolatki.


< Jakaś dziewczyna? Nie mam weny.. >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz